Lady Gaga Joanne 中文歌詞 翻譯

晚上10:46:00


大家聽過Lady Gaga的新專了嗎? 我超愛這次專輯,每首歌都好好聽,我預計還會再翻Hey Girl和Sinner's Prayer

相信大家都知道這次新專輯名稱是以她的姑姑Joanne來命名,而這同時也是Gaga的中間名

我初次聽到這首歌時立刻愛上,不僅歌詞優美,音樂也以簡單的吉他和鋼琴來伴奏,主要著重在歌聲的表現上,完全能感受到這首歌想傳遞的感情!



Take my hand, stay Joanne
牽著我的手,別走 喬安
Heaven's not
天堂還沒準備好
Ready for you
要迎接你
Every part
每部分
Of my aching heart
我隱隱作痛的心
Needs you more
都比天使
Than the angels do
還更需要你

Girl 女孩
Where do you think you're goin'?
你想去哪裡?
Where do you think you're goin'
你想去哪裡?
Goin', girl?
去哪裡 女孩?
Girl 女孩
Where do you think you're goin'?
你想去哪裡?
Where do you think you're goin'
你想去哪裡?
Goin', girl?
去哪裡 女孩?

If you could
如果可以的話
I know that you'd stay
我知道你會留下來
We both know
我們都知道
Things don't work that way
事情總是事與願違
I promised I
我答應你
Wouldn't say goodbye
我不會說再見
So I grin
所以我掛起微笑
And my voice gets thin
而我的聲音也變得微弱

Girl 女孩
Where do you think you're goin'?
你想去哪裡?
Where do you think you're goin'
你想去哪裡?
Goin', girl?
去哪裡 女孩?
Girl 女孩
Where do you think you're goin'?
你想去哪裡?
Where do you think you're goin'
你想去哪裡?
Goin', girl?
去哪裡 女孩?

Honestly, I know where you're goin'
老實說我知道你要去哪
And baby, you're just movin' on
寶貝 你只是想繼續前進
And I'll still love you even if I can't
即使我無法繼續見到你
See you anymore
我還是會一直愛你
Can't wait to see you soar
等不及看你飛向天際

Girl 女孩
Where do you think you're goin'?
你想去哪裡?
Where do you think you're goin'
你想去哪裡?
Goin', girl?
去哪裡 女孩?
Girl 女孩
Where do you think you're goin'?
你想去哪裡?
Where do you think you're goin'
你想去哪裡?
Goin', girl?
去哪裡 女孩?





You Might Also Like

0 意見

Subscribe