Elle King Good Girls 中文歌詞 翻譯 (from Ghostbusters Soundtrack)

中午12:00:00



不曉得大家有沒有去看Ghostbusters,老實說我個人覺得蠻好看的,日後有機會想寫心得文,記得!是有機會!(←超懶、記憶又差哈哈)

anyway Ghostbusters原聲帶裡面很多首歌都很好聽,歌手大家也都聽過,今天要介紹的Elle King其實才剛發首張專輯,我很喜歡她的專輯,我還打算翻她專輯裡的另一首,至於是哪一首,大家拭目以待

重點人家還是勞勃許奈德的女兒!嚇歪!覺得一點也不像哈哈






I've been a-dancing in a devil's dirt
我在惡魔的塵土中跳舞
I'm a whole lot of trouble in a itty-bitty skirt
我是穿著迷你裙的麻煩精
Well, the best kind of loving is the one that hurts
最棒的愛情是會傷人的那種
You can get your kicks, but I'll get my purse
你吃你的甜頭 包包拿了我就走
I can take you down when the damned get wild
事情一發不可收拾時 我能輕易解決你
There's a whole lot of sinning but they're greener for miles
就算罪孽再多 他們對我來說還是太嫩
Three hits on the 6, there's a number that you dial
連撥三個六 你需要就撥這號碼
You can be like me but I'm a real brat child
你可以模仿我 但我才是真正的頑童

I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls should never ever, never ever do
乖乖牌女孩絕對絕對不會像我一樣

Hey, hey, hey
嘿 嘿 嘿
Since I'm gonna go to hell anyway
反正我早晚也會下地獄
I'll go out with a bang, bang, bang
我要大鬧一場 bang bang bang
Crash and burn it all away
肆意破壞 燒個精光
Hey, hey, hey
嘿 嘿 嘿
Since I'm gonna go to hell anyway
反正我早晚也會下地獄
I'll go out with a bang, bang, bang
我要大鬧一場 bang bang bang
Crash and burn it all away
肆意破壞 燒個精光

Well, I walked in the light and I lived in the sun
我曾走進陽光 活在太陽下
Now I die for the night cause the days are done
現在我渴求夜晚到來 因為那些日子已過去
I kissed a couple of angels but it wasn't much fun
我吻過幾個天使 但那根本不有趣
Now I shake, shake, shake it with an evil tongue
現在我則和惡魔一起打鬧鬼混

I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls should never ever, never ever do
乖乖牌女孩絕對絕對不會像我一樣

Hey, hey, hey
嘿 嘿 嘿
Since I'm gonna go to hell anyway
反正我早晚也會下地獄
I'll go out with a bang, bang, bang
我要大鬧一場 bang bang bang
Crash and burn it all away
肆意破壞 燒個精光
Hey, hey, hey
嘿 嘿 嘿
Since I'm gonna go to hell anyway
反正我早晚也會下地獄
I'll go out with a bang, bang, bang
我要大鬧一場 bang bang bang
Crash and burn it all away
肆意破壞 燒個精光

I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls should never ever, never ever do
乖乖牌女孩絕對絕對不會像我一樣

Hey, hey, hey
嘿 嘿 嘿
Since I'm gonna go to hell anyway
反正我早晚也會下地獄
I'll go out with a bang, bang, bang
我要大鬧一場 bang bang bang
Crash and burn it all away
肆意破壞 燒個精光
Hey, hey, hey
嘿 嘿 嘿
Since I'm gonna go to hell anyway
反正我早晚也會下地獄
I'll go out with a bang, bang, bang
我要大鬧一場 bang bang bang
Crash and burn it all away
肆意破壞 燒個精光

I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls don't
乖乖牌女孩可不會做我這種事
I do what the good girls should never ever, never ever do
乖乖牌女孩絕對絕對不會像我一樣





You Might Also Like

0 意見

Subscribe