Sigma ft. Ella Henderson Glitterball 中文歌詞 翻譯

晚上11:09:00



不曉得大家有沒有聽過Sigma!Sigma是英國的兩人團體,一人負責打鼓,另一人負貝斯,他們的歌都會找歌手來合作!我第一次認識他們是因為Paloma Faith,他們合作了一首歌叫Changing,這首歌很好聽,市場反應也很好,喜歡Paloma的朋友們別忘記去聽一下這首歌!

今天這首是mv才剛出來的Glitterball,由Ella Henderson來唱,曲風非常輕快,也非常洗腦,果然夏天就適合這樣的歌,想像在大太陽下,大家一起開車出去玩的時候,就很適合這一首歌當配樂!哈哈

這首歌也是Sigma的第四支單曲,至於他們的處女專輯會在今年下半年發行喔!喜歡他們的朋友可以期待囉!

p.s.我之前也翻過Ella & Paloma的歌,喜歡的朋友我會把連結放在底下,記得要點去看蛤!
<3<3<3



Standing here in the music hall
站在音樂的殿堂
With my microphone and a glitter ball
在閃亮的彩球之下 我拿著麥克風
And you walked right in, blowing through the doors
你走了進來 把門甩開
Like a force of nature, a force of nature
就像一陣風一樣 像一陣風一樣
I cannot go, 'cause my head's a mess
我動不了 你讓我腦中一團亂 
But you're beautiful
你的打扮
In the way you dress
讓我著迷
I'm lost for words
我說不出話來
And I'm powerless
失去了力量
Right from the beginning
就在這一刻開始
You got me singing
你讓我想為你高歌一曲

Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Oh, I'm so in love with you
Oh 我為你著迷
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Oh, I'm so in love with you
Oh 我為你著迷

I thought I lost you in the crowd
我以為在人群中失去了你
But how can I when you stand out?
但你如此亮眼 怎麼可能找不到你
You're like the sun to the evening rain
你就像午後大雨的太陽
And bells are ringing, you got me singing
鐘聲響起 你讓我想為你高歌一曲

Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Oh, I'm so in love with you
Oh 我為你著迷
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Oh, I'm so in love with you
Oh 我為你著迷

Baby I feel love
寶貝 我感覺到愛了
Do you feel love?
你感覺到了嗎?
Baby I feel love
寶貝 我感覺到愛了
Do you feel love?
你感覺到了嗎?

I won't cut ice for you, for you
我不會改變對你的愛 對你的愛
Just won't, can see it's true, it's true
絕對不會 可以看到我的真心 我的真心
So tell me what to do, to do
告訴我該怎麼做 該怎麼做
Don't wait too late!
不要讓這份愛等到太遲了!

I cannot go, 'cause my head's a mess
我動不了 你讓我腦中一團亂 
But you're beautiful
你的打扮
In the way you dress
讓我著迷
I'm lost for words
我說不出話來
And I'm powerless
失去了力量
Right from the beginning
就在這一刻開始
You got me singing
你讓我想為你高歌一曲

Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Oh, I'm so in love with you
Oh 我為你著迷
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Ooh singing
Ooh 高歌一曲
Oh, I'm so in love with you
Oh 我為你著迷

Baby I feel love
寶貝 我感覺到愛了
Do you feel love?
你感覺到了嗎?
Baby I feel love
寶貝 我感覺到愛了
Do you feel love?
你感覺到了嗎?
Baby I feel love
寶貝 我感覺到愛了
Do you feel love?
你感覺到了嗎?
Baby I feel love
寶貝 我感覺到愛了
Do you feel love?
你感覺到了嗎?


如果你也喜歡Paloma的趁我轉頭的時候快澇跑請點下面:

如果你也喜歡Ella的你的請點下面:

<3<3<3
我會近期update六月最愛歌單喔:)

You Might Also Like

0 意見

Subscribe